OS/2 a Diamond Stealth

Autor: sobber (sobber_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 01:39:00 MET

Witam

Pierwszy raz pisze na ta grupe wiec moze sie przedstawie, nazywam sie
Jacek Maliszewski.
Od razu przechodze do sedna sprawy, jakis czas temu wszedłem w
posiadanie systemu
OS/2 w wersji 3.0. Poinstalacji okazalo sie niestety ze praca z nim
mozliwa jest tylko w rozdzielczosci 640x480 i 16 kolorach. Moja karta
graficzna to Diamond Stealth II S220 oparta na układzie Rendition Verite
2100. Niestety zarowno na płycie dolaczonej przez producenta karty jak i
na stronie IBM nie znalazlem sterownikow do tej karty. Nie jest ona
takze wspierana przez uniwersalny sterownik GRADD. Czy w zwiazku z tym
istnieje jakis sposob na zmuszenie tej karty do pracy ze zwiekszona
rozdzielczoscia i wieksza liczba kolorow ?

Z gory dziekuje
Jacek Maliszewski