Cache i 128 MB

Autor: Artur Maciejowski (amaciejowski_at_ferrodo.com.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 09:36:19 MET

Mam PII 400 z pamięcią 128 MB.
Zainstalowałem Warp-a 4 i fixpack-a 11 pl.
Nie wiem dlaczego ale system zachowuje się tak jak gdyby miał wyłączonego
cache-a.
Tzn. każde otwarcie folderu na pulpicie szura zawzięcie po dysku (można
otwierać ten sam folder kilka razy i stale jest ten sam efekt). Właściwie
każda czynność powoduje pracę dysku.
Próbowałem zmienić sterownik IBM-a na DANI ale nic to nie dało, nie pomogło
też zwiększenie cache-a na maxa (2048). Wcześniej W98 działał na tym samym
dysku i nie było takich niespodzianek, więc odpada kwestia ustawień w
setupie.
OS/2 działa na dysku podzielonym na 2 partycje: 1 GB (podstawowa) i 2 GB
(rozszerzona),
na każdej jest HPFS.
Czy coś należałoby zmienić w konfiguracji o czym nie wiem?
Może ktoś ma jakieś sugestie?

Artur.