Re: Netscape 4.61 + ogonki

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Tue 07 Dec 1999 - 11:42:52 MET

On Tue, 7 Dec 1999 09:33:59, RS <Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl> wrote:

> Zainstalowalem FP 11 PL - przy pomocy nowego CSF
> (zaczalem go sciagac zanim zadalem pytanie na grupie,
> skonczylem dluuuuuugo po otrzymaniu odpowiedzi za ktora
> dziekuje!). Popsulo mi to polskie znaki.
> Zainstalowalem POLFONTa (dzieki Adamie!) - oczywiscie
> jest to mozliwe po zastartowaniu z innego systemu, co chyba
> warto umiescic w README.

Niekoniecznie: przy starcie (gdy pojawi się w lewym górnym rogu napis OS/2)
naciskasz Alt+F1 i przechodzisz (F2) do lini poleceń - stan config.sys z
instalacji.

> Polskie fonty wrocily na ekran - wszedzie gdzie zajrzalem. :-)))
> Zainstalowalem Netscape 4.61 PL - niestety w opisie guzikow
> i na dole w "status bar'ze" mam robale.
> Drogie OMO, co robic ???
> Czy ten typ tak ma, czy to tylko u mnie ?

Na 3 komputerach u mnie nie ma tego problemu. Na jednym z nich również musiałem
poprawiać czcionki.

Pamiętam jednak, że kiedyś - bodajże na NS 4.04 - też miałem krzaczki w lini
statusu.

Dominik Czechowski