Netscape 4.61 + ogonki

Autor: RS (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 10:33:59 MET

Zainstalowalem FP 11 PL - przy pomocy nowego CSF
(zaczalem go sciagac zanim zadalem pytanie na grupie,
skonczylem dluuuuuugo po otrzymaniu odpowiedzi za ktora
dziekuje!). Popsulo mi to polskie znaki.
Zainstalowalem POLFONTa (dzieki Adamie!) - oczywiscie
jest to mozliwe po zastartowaniu z innego systemu, co chyba
warto umiescic w README.
Polskie fonty wrocily na ekran - wszedzie gdzie zajrzalem. :-)))
Zainstalowalem Netscape 4.61 PL - niestety w opisie guzikow
i na dole w "status bar'ze" mam robale.
Drogie OMO, co robic ???
Czy ten typ tak ma, czy to tylko u mnie ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl