Re: problem z Injoyem i siecia

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Tue 07 Dec 1999 - 11:36:13 MET

On Mon, 6 Dec 1999 20:11:33, =?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Walkowski
<paulw_at_kki.net.pl> wrote:

> Witam,
>
> Mam nastepujacy problem przy laczeniu Injoy'em system nie widzi DNS-ow.
> (Warp 4 PL + FP11). W skrocie:
>
> 1. W ustawieniach TCP/IP wszystkie pola puste z wyjatkiem DNS-ow.
> 2. Injoy jest poprawnie skonfigurowany, wykrywa TCP/IP 4.00 i laczy sie
> normalnie.
> 3. W pliku /MPTS/ETC/RESOLV2 wpisane sa poprawnie wszystkie DNS-y.
> 4. Mimo to system po polaczeniu ich nie widzi, ale siec dziala (dziala
> ping)
> 5. Przy laczeniu dialeem systemowym wszystko jest OK.

> [...]

U mnie jest to samo od jakiegoś czasu (tak dokładnie to od momentu wymiany
starych dostępów na "nowe i lepsze" CVX'y w TP S.A.). Wniosek : nadmierna
komplikacja dialera zwiększa drastycznie jego wrażliwość na czynniki zewnętrzne.
Polecam systemowego DOIP'a.

Dominik Czechowski
Telekomunikacja Polska S.A.
IR ZT Kraków-Centrum