Re: Zlot, sala i inne sprawy ...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 08:42:04 MET

> mam obiecaną salę w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego (a więc ze
> względów lokalowych propozycja przeniesienia spotkania do Łodzi) z
> miejscami dla 20-30 osób, dostępem do rzutnika projekcyjnego i dostępem do
> łącza stałego sieci uczelnianej. Dostęp do tych wszystkich dóbr będzie
> nieodpłatny. Komputery w sąsiedztwie wyposażone są w windę, tak więc nie
> będą przydatne. Możliwość dostępu przez internet do firmowego Warp Servera.
> Ja sam deklaruję dostarczenie komputera z zainstalowanym Warpem v.3PL ze
> StarOffice, którego używam do tworzenia prezentacji. Ewentualne inne
> [...]

Propozycja jest bardzo sympatyczna, ale chyba przychyle sie do zdania
Lecha - nie zdazymy wzbudzic zainteresowania u ludzi w ciagu tygodnia,
a my no coz.. wiemy jak to dziala - wiec zrobily by sie z tego
dyskusje w grupach tematycznych.
 Wydaje mi sie, ze
1. Mozna, nawet nalezy, spotkac sie za tydzien
2. Na spotkaniu ustalimy termin i plan Zjazdu w Lodzi (jesli
oczywiscie propozycja bedzie aktualna takze pozniej), zastanowimy sie
nad wykorzystaniem mediow - przygotujemy sie na spokojnie (jednak na
liscie zawsze jest te pare dni opoznienia).

Co wy na to?

Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.
mpc_at_chzgoda.pl