Zlot, sala i inne sprawy ...

Autor: test (test_at_test.com.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 19:12:24 MET

Do ustalonego terminu zlotu jest juz niewiele czasu, ale na razie
perspektywy uzyskania sali sensownie wyposazonej są nikłe. Rozejrzałem się
po najbliższej okolicy i oto efekty - propozycja, którą możecie przyjąć
lub odrzucić:

mam obiecaną salę w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego (a więc ze
względów lokalowych propozycja przeniesienia spotkania do Łodzi) z
miejscami dla 20-30 osób, dostępem do rzutnika projekcyjnego i dostępem do
łącza stałego sieci uczelnianej. Dostęp do tych wszystkich dóbr będzie
nieodpłatny. Komputery w sąsiedztwie wyposażone są w windę, tak więc nie
będą przydatne. Możliwość dostępu przez internet do firmowego Warp Servera.
Ja sam deklaruję dostarczenie komputera z zainstalowanym Warpem v.3PL ze
StarOffice, którego używam do tworzenia prezentacji. Ewentualne inne
komputery musiałyby pojawić się razem z właścicielami (tylko jednostka
centralna, resztę da się zorganizować na miejscu).

Obiecana sala byłaby dostępna w przyszłą sobotę, tj. 11 grudnia w godzinach
ogólnie uznawanych za rozsądne: problem w tym, że dla pilnowania całej
imprezy potrzebna jest obecność pracownika Instytutu Matematyki, co tworzy
jakieś osobiste zobowiązania. Tak więc spotkanie powinno zacząć się gdzieś
ok. powiedzmy godz. 11.

Kontynuacja towarzyska możliwa jest w jednym z wielu dostępnych w centrum
Łodzi pubów lub pizzerii, których miasto ma wyjątkowo obfitą ilość.

Taka koncepcja zakłada spotkanie o charakterze warsztatowym, tak więc
konieczne jest błyskawiczne zatwierdzenie programu spotkania. Ja sam
deklaruję się jako użytkownik Warpa od lat 3 i Warp Servera od lat 2
(conajmniej), jako zawodowy informatyk jestem w stanie powiedzieć conieco
na temat użytkowanego przez siebie systemu.

W przypadku zainteresowania moją propozycją oczekuję na kontakt via e-mail
lub telefonicznie.

                                          jan.waliszewski_at_t-system.com.pl
                                          tel. (0602) 372470