Re: Zlot, sala i inne sprawy ...

Autor: Jan N. Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 18:56:23 MET

Marcin P. Ciaszczyk napisał:

> 1. Mozna, nawet nalezy, spotkac sie za tydzien
> 2. Na spotkaniu ustalimy termin i plan Zjazdu w Lodzi (jesli
> oczywiscie propozycja bedzie aktualna takze pozniej), zastanowimy sie
> nad wykorzystaniem mediow - przygotujemy sie na spokojnie (jednak na
> liscie zawsze jest te pare dni opoznienia).

Jako pomysłodawca spotkania w Łodzi sšdzę, że:
a) propozycja jest aktualna także w innym terminie,
b) jest oczywiste, że technika to nie wszystko potrzebna jest jeszcze
organizacja. Popatrzcie na zdjęcia z zagranicznych spotkań OSmanów. To nie jest
tylko sprawa pieniędzy.
c) mam pewne wštpliwości czy do wiosny nie nastšpi tzw. dezintegracja przy
cokolwiek minorowych rozważaniach o przyszłości. Takie spotkanie ma sens o ile
jej programem będš:
    * Warp Server for e-bussiness jako jedyna żywa platforma OS/2 (być może w tym
czasie dokonam aktualizacji swojego Warp Servera)
    * technologia przenoszenia aplikacji unixowych do OS/2
    * GNU C++ jako platforma tworzenia aplikacji freeware i public domain dla
OS/2.
Czy coś jeszcze zostało???

Z pozdrowieniami - Jan Waliszewski