RE: fix 11 PL

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 12:08:29 MET

Hi,

Właśnie ślę list za listem.

FDDP od FP 11 włącznie! FDDP jest niezależny od wersji językowej.
Czyli WSZYSCY mający FP 11 PL powinni łatki FDDP założyć (jeśli jest taka potrzeba).

Nie jest tylko Twoją winą brak FDDP na serwerach ftp w kraju i na WWW TeamOS/2, mam wrażenie, że wszyscy (prawie) to przeoczyli.

Pozdrawiam,
Przemek P.