RE: fix 11 PL

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 12:21:42 MET

On Sun, 21 Nov 1999 12:14:02 +0100 (MET), Przemys aw Pawe czyk wrote:

>Hi,
>
>Właśnie ślę list za listem.
>
>FDDP od FP 11 włącznie! FDDP jest niezależny od wersji językowej.
>Czyli WSZYSCY mający FP 11 PL powinni łatki FDDP założyć (jeśli jest taka
potrzeba).

>Nie jest tylko Twoją winą brak FDDP na serwerach ftp w kraju i na WWW TeamOS/2,
mam wrażenie, że wszyscy (prawie) to przeoczyli.

JA u siebie mam chyba jeszcze fixpack 10 :) Musze zalozyc 12 - czy do tego tez jest
potrzebne? A tak wogole, to wytlumaczcie mi, co to jest za driver :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1