RE: fix 11 PL

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 11:14:02 MET

On Sun, 21 Nov 1999 10:48:19 +0100 (MET), Przemys aw Pawe czyk wrote:

>Hi,

>Q.., słabo znam angielski. U nas pisze się w takim przypadku "od fp11 włącznie", a nie
tylko "od FP11 wzwyż".

>BTW, czy Fix DDPak też jest PL czy tylko US? I gdzie to ma swoje odniesienie w
informacjach na WWW TeamOS/2 PL? Bo FDDP na krajowych FTP nie znalazłem, tak
jakby nie był potrzebny. AFAIK

Nie ma nigdzie - bo o tym nie wiedzialem. Mam Warpa UK.
Tak wiec prosze o lopatologiczne wyjasnienie ;)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1