RE: fix 11 PL

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 11:47:59 MET

Hi,

Wielkie dzięki. Przy okazji wkurzyłem się i jakimś cudem znalazłem w IBM strony o FixPakach, że palce lizać! Właśnie je zapisuję na dysku. Da się z tego zrobić skrócik.

A swoją drogą ciekaw jestem czy problem z prawym klawiszem jest mój czy też ogólny. Może któryś z kolegów przestroiłby system (Warp 4 PL + FP11 PL) na klawiaturę maszynistki i dał znać czy klawisz ten przestał działać. Byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam,
Przemek P.