Re: EnterCD

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sun 14 Nov 1999 - 11:41:47 MET

On Sat, 13 Nov 1999 23:14:56 +0100 (CET), Witold Luty wrote:
>To moze zrob ?
>Jak nie chcesz ryzykowac strat to np. za zaliczeniem ?
>Pamietam taka dyskusje rok temu. Po dziesiatkach
>maili wyszla 1 (JEDNA) plytka z fixami.
>A potem jeszcze odbyla sie dyskusja dla uczczenia
>tego SUKCESU.
 biorac pod uwage jak Ciezko nam sie podejmuje jakies decyzje to byl
sukces... ;)
>[...]
>
>Chodzi mi o to, ze jesli Domino, Netscape, fixy,
>DB2, Aurora, Staroffice, e-commerce sa dostepne
>za darmo (przynajmniej jako trial), to powinny byc
>dostepne na CD za jakas oplata manipulacyjna
>w pare dni po telefonie
>(tu naprawde 50 czy 100 PLN nie gra roli).
>A jesli nie, to dac sobie spokoj z tym misjonarstwem
>i zajac sie np. rozwijaniem klubowego zycia milosnikow OS-a.
 masz racje.. problem w tym, ze my tez mamy problemy z wyciagnieciem
tego od IBMa.. :( Adam da sie cos z tym zrobic? w sumie my jako team
takie plytki moglibysmy w jakis sposob udostepniac, tylko zebysmy mieli
z czego je zgrac (i pozwolenie od IBM'a...)..
 u mnie w firmie tez chcieli Aurore i to bardzo, ale niestety, jako ze
IBM tez olal przyslanie triala.. :((
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl