Re: EnterCD

Autor: Witold Luty (luty_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 23:20:12 MET

On 13 Nov 1999 18:35:13 +0100, Przemys aw Dobrowolski wrote:

>wypuscilbym
>
>Moge zrobi=E6. Kozzy wszystko =B6ci=B1gnie a ja zgram :)
>
>---

To moze zrob ?
Jak nie chcesz ryzykowac strat to np. za zaliczeniem ?
Pamietam taka dyskusje rok temu. Po dziesiatkach
maili wyszla 1 (JEDNA) plytka z fixami.
A potem jeszcze odbyla sie dyskusja dla uczczenia
tego SUKCESU.

W IBM zamowilem trial DB2, po paru miesiacach
dostalem jakis dziwny mail zapraszajacy do dalszych
kontaktow (ale ni sladu tego DB2).

Oczywiscie to nie jedyna przyczyna, ale taka sytuacja
znacznie ulatwia wybor Unixa jako platformy dla
aplikacji, Netware dla sieci lokalnych i Wxx dla
klientow, poczty itp. (chyba, ze ktos kupil Netfinity
z WinNT w IBM).

Kiedys pisalem i powtorze :
rynek prywatnych uzytkownikow to sobie mozecie
podarowac, a dla malych/srednich firm musza byc
pod reka pakiety do testow.

Te ciekawostkowe programiki jakie zamieszczacie
w Enterze to sobie mozna wsadzic (do prywatnego
PC-ta).

Gdy wybieralismy so dla kilku sieci lokalnych, byla
juz Aurora ale nie bylo sposobu, zeby ja dostac.
Niedlugo bedziemy wybierali platforme dla e-business,
ale jeszcze nie jestem takim wariatem, zeby szturmowac
IBM, albo kupic cos, na czym nie moglem wczesniej
praktycznie popracowac.

Troche sie zdenerwowalem ta Wasza dyskusja
o zjezdzie, aplikacjach, newsach itp., dlatego sie odezwalem.

Chodzi mi o to, ze jesli Domino, Netscape, fixy,
DB2, Aurora, Staroffice, e-commerce sa dostepne
za darmo (przynajmniej jako trial), to powinny byc
dostepne na CD za jakas oplata manipulacyjna
w pare dni po telefonie
(tu naprawde 50 czy 100 PLN nie gra roli).
A jesli nie, to dac sobie spokoj z tym misjonarstwem
i zajac sie np. rozwijaniem klubowego zycia milosnikow OS-a.

Witold Luty
luty_at_polbox.com
tf.: 0-601-25-36-57