Re: EnterCD

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sun 14 Nov 1999 - 15:08:13 MET

On Sun, 14 Nov 1999 11:39:49 +0100 (CET), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

> biorac pod uwage jak Ciezko nam sie podejmuje jakies decyzje to byl
>sukces... ;)

Dodam tylko to co przewinęło się w innym wątku i co powiedziałem gdzieś
na wiosnę : w pierwszej kolejności muszę zarobić na chlebek i coś do niego
dla siebie i swojej rodziny, a potem w miarę wolnego czasu (a tego ostatnio
mam baaaardzo mało) mogę zajmować się np.sprawami Teamu.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41