RE: FixPack na CD i par uwag

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 23:00:04 MET

On Sun, 7 Nov 1999 21:28:19 +0100 (CET), "Przemys aw Pawe
czyk"@polonez.man.lodz.pl wrote:
>Ot , nie. Owszem s informacje co poprawia , ale nie w jakiej kolejno ci. Poza tym s
one umieszczone w kilku miejscach. Przyk ad, co mam poprawia - TCP/IP czy MPTS.
Najpierw Jav czy Netscape, rusza Peer czy nie, itp. To mo naby zrobi w formie tabeli,
np:
>1 - komputer bez sieci i Internetu
>2 - komputer wolnostoj cy z dost pem do Internetu (poprzez modem)
>3 - komputer w sieci domowej z o onej z 2 komputer w plus modem
>4 - komputer w sieci
>itd. (jest sens?)
>
>A poza tym, kt rych atek u y ? Czy by y o nich jakie opinie na zachodnich listach?
>
>Dla przyk adu, zajrza em dzisiaj do IBMa i otrzyma em pot n list atek Fixpaks-All
By Product:

W poprzednim poscie pisasles, ze moglbys to zrobic (dobrze odczytalem?). Wiec
bardzo chetnie :)

>Wola bym WWW skromne, ale z wyselekcjonowanymi informacjami. I zawsze
aktualnymi. (Mo e to b dzie kierunek rozwoju na przysz o ?)

Coz, ostatnio postanowilem sie nauczyc cgi i juz za jakis czas powinny byc z dawna
upragnione newsy z dodawaniem ;) Niestety, nikt z ludzi ktorzy si eoferowali nie mogl
tego zrobic. Jednak aby serwis byl aktualny, trzeba ludzi, ludzi i jeszcze raz ludzi.
Zreszta ukierunkowanie na tzw. maly serwis wedlug mnie mija sie z celem, poniewaz
Team powinien zawierac przede wszystkim informacje wieksze, w postaci tekstow,
dlatego ze strony za granica maja newsy szybciej i itak wiekszosc z OeSowcow czyta
zapewne zagranice....

>Tak, przeoczy em. Ale ze stron TeamOS/2 nie wiem czy jest tam wszystko co
potrzebuj do poprawki wszystkiego czy jedynie atki systemowe FixPak (o czym
informuj odno niki). A MPTS, Java, Netscape, inne atki? Przy okazji jest ju podobno
nowy DANIS506 (do dysk w), ale jedynie na Hobbes, a tam nie mog em si dosta (
http://hobbes.nmsu.edu/pub/incoming/danis506.zip).

Bo na stronach teamu jest "Nowe" na polskich ftp... skolei juz pojawila sie lista plikow
na koszalinie... Smialo mozna sprawdzic.

>Na koniec o donosie. ;-) Odszczekuj . Jest jeden b d literowy w nazwie
ComputerWorld. Tekst m j wynik z przejrzenia wielu innych karteczek WWW (w tym
niekt rych moich tekst w - a si zaczerwieni em ze wstydu... :-( ), ale o tym napisz ju
bezpo rednio do autor w WWW TeamOS/2 i Tech/2.

Hmmm, przyzan, ze byloby mi troche milej, gdybys po prostu przysylal cos takiego na
priva do webmastera, jak to robia wszyscy zwykil uzytkownicy sieci...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1