Re: Książki o programowaniu OS/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 23:05:04 MET

Tomasz Szczesniak wrote:

> W księgrani amazon.com wynalazłem następuujące tytuły:"OS/2
> WARP Presentation Manager API", "Designing high powered
> OS/2 applications: the anatomy of multithread programs",
> "Pragramming of the OS/2 Warp wersion 3 GPI". Co sądzicie o
> tych książkach? Opłaca się je kupować? Zwłaszzca pierwszą,
> ma zawierać kompletny opis API.
> Tomek

        Lepiej byłoby ściągnąć Toolkit 4.5 z Devconu puki jeszcze można i
umieścić go cichcem na jakimś mirrorze. W licencji Toolkita 4 pisze że
można to rozpowszechniać bez żadnych opłat, więc może i Toolkit 4.5?
        Zawiera on najnowszye nagłówki, biblioteki (bez tego się nie ruszy) i
kompletną dokumentacją techniczną OS/2 (obecnie posiadam Toolkit 4).
        Jestem pewien, że wspomniane książki są mocno zleżałe, zwłaszcza
pierwsza i trzecia. Druga może zawierać przydatne informacje natury
ogólnej i na tę bym stawiał.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */