Re: FixPack na CD i par uwag

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 15:17:49 MET

On Sun, 7 Nov 1999 13:39:24 +0100 (CET), "Przemys aw Pawe
czyk"@polonez.man.lodz.pl wrote:

>Cze ,
>
>Po kilku miesi cach poznawania Windows wracam do OS/2. Przegl dam wi c serwisy
zagraniczne, krajowe, nasz list dyskusyjn i... nie mog znale potrzebnych mi
informacji. Mianowicie - w jakiej kolejno ci zak ada atki (OS/2, MPTS, Peer, Java itp.).

Chyba jest na Tech/2 - odnosnik ze stron Teamu

>Czy jest gdzie w kraju lista atek US, UK i PL wraz z opisami instalacji?
>Czy mo na toto krzy owa ?
>Czy jest jaka lista krajowych FTP, na kt rych znajduj si AKTUALNE (tzn. r wnie
najnowsze) pliki atek (wiele adres w ma atki stare)?

Na Teamie niedawno dodawałem ftpy na których leza fixpacki ostatnie...

>Czy kto szykuje ju CD czy te pomys wci jest w fazie "co bym chcia " i "kto by to
m g "?

Zdaje sie ciagle w tej faize... A chyba by sie przydalo zaczac, skoro ustalamy termin
zlotu

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl