FixPack na CD i parę uwag

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 13:08:43 MET

Cześć,

Po kilku miesiącach poznawania Windows wracam do OS/2. Przeglądam więc serwisy zagraniczne, krajowe, naszą listę dyskusyjną i... nie mogę znaleźć potrzebnych mi informacji. Mianowicie - w jakiej kolejności zakładać łatki (OS/2, MPTS, Peer, Java itp.).

Czy jest gdzieś w kraju lista łatek US, UK i PL wraz z opisami instalacji?
Czy można toto krzyżować?
Czy jest jakaś lista krajowych FTP, na których znajdują się AKTUALNE (tzn. również najnowsze) pliki łatek (wiele adresów ma łatki stare)?

Jeśli tego rodzaju informacje pojawiały się już na Forum to z pewnością były rozproszone. Dajcie mi więc swoje teksty raz jeszcze, nowe również, ewentualnie namiary gdzie to znaleźć, to postaram się je scalić w jeden organizm RAZ NA ZAWSZE.

Ja stary gubię się gdzie, co i jak poprawić, a co dopiero oesowy nowicjusz.

Czy ktoś szykuje już CD czy też pomysł wciąż jest w fazie "co bym chciał" i "kto by to mógł"?

Przy okazji donos: na I stronie TeamOS/2 są rażące błędy!

Serdecznie pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

  System chroniony jest programami antywirusowymi:
| Aplikacja Baza wirusów Z dnia: |
| 1. PC-cillin v. 6.0 594 05.10.1999 |
| 2. InoculateIT v. 4.5.0.0 156 12.10.1999 |
| 3. McAfee VirusScan v. 4.0.3 4.0.4046 06.10.1999 |