Re: ZLOT - propozycja terminu

Autor: Jan N. Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 22:51:22 MET

Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk napisał:

> Witam...
>
> po krotkiej rozmowie z niejakim Dominikiem Czechowskim, Kozzym oraz BC
> doszedlem do wniosku, ze warto byloby ustawic termin zlotu.
> Proponuje weekend 10-12 XII (ze wskazaniem na 10 XII w godzinach
> wieczornych). BC juz mysli nad jakims przytulnym miejscem, ale jakby co,
> spotykamy sie w bambusie. Kto byl na poprzednim zlocie, wie o co chodzi:-)
>
> P.S. Komentaze mile widziane

Już komentuję ...
Termin wydaje się na dziś akceptowalny i (jeżeli nic mi nie wypadnie) będę się
starał przyjechać. Chętnie poznam na wizji osoby z listy. Sšdzę jednak, że podstawš
sensowności takiego spotkania jest określenie jego programu (spotkanie tematyczne,
pokaz wykorzystania systemu, warsztat typu trouble-shooting i.t.p) W innym
przypadku do spotkania przy piwie nie potrzeba od razu angażować OS/2 (chociaż może
być bardzo sympatycznie). Oczywiście wtedy potrzebna jest minimalna infrastruktura
(sala, komputer, i.t.p.). Być może wartoby zapytać o możliwość wsparcia ludzi z IBM
Polska - jeżeli system nie jest rozwijany, to trudno, ale duży koncern jest chyba w
stanie wykonać drobny gest marketingowy w stronę osób, którzy wierzš w dobrš jakość
jego produktów.

pozdrowieniami - Jan Waliszewski