Re: ZLOT - propozycja terminu

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 22:31:53 MET

On Thu, 4 Nov 1999 20:18:56 +0100 (CET), Jan R. Pluciński wrote:

>Eee, a ja juz mialem nadzueje, ze to nie spotka nie towarzystwa wzajemnej adoracji,
>ale bedzie mozna cos zobzaczyc, czegos sie dowiedziec etc. etc. etc.

Prawde mowiac, ja tez bym chcial cos takiego organizowac, ale sa pewne ale:

1. Za graniczne eamy za wstep na takie psotkania biora kase....
2. Licza wiecej osob i maja pewniejszych przyjezdnych :)
3. Ja osobiscie raczej nie mam pomyslu na jaki teamat moglbym wyklad poprowadzic
(w zadnej OeSowej dziedzinie chyba specjalisyta nie jestem)
4. Pytnaie, czy byloby dla kogo te wyklady zrobic - nie jest nas tak duzo znowuz...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1