Re: Prośba nauczyciela o pomoc

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 23:03:37 MET

On Wed, 3 Nov 1999 09:47:15, stachnie_at_alf.ifj.edu.pl (Sˆawomir Stachniewicz) wrote:
> - Joachim Włodarz "OS/2 Warp 3 - wersja angielska i polska",
> Pracownia Komputerowa Jacka Skalmierskiego, Gliwice 1996.
> Rewelacja, ale bardzo trudno dostępne. Zero obrazków,
> maksimum treści.

Też mam i gorąco polecam.

> - Andy Rathborne (Rathbone?) "OS/2 dla opornych", seria
> "... dla opornych". Dobre jedynie jako wprowadzenie
> dla absolutnych nowicjuszy; nie we wszystko należy
> wierzyć (np. poleca instalację OS/2 na partycji FAT).
> Chyba jeszcze dostępne w niektórych księgarniach.

"Os/2 dla (t)opornych"

> - "OS/2 nie tylko dla orłów" - nie czytałem, jedynie
> przeglądałem; wrażenie: maksimum obrazków, minimum
> treści; chyba najłatwiej dostępna.

to NIESTETY mam i odradzam.

Kiedyś napisałem sobie taki programik graficzny, potem go rozbudowałem, a później
tak dla żartu wystawiłem w szkolnym konkursie... Zdobyłem I miejsce i dostałem
książkę pt. "wielka księga komputerów" - grube z dyskietką ( takie były czasy ). Na
pierwszy rzut oka ucieszyłem się, jednak radość nie trwała długo... na spisie
widniały takie to rozdziały:
- jak włączyć komputer
- jak wyłączyć komputer
- jak włączyć monitor itd.
Mi się akurat otworzyło chyba na "jak włożyć dyskietkę". rozdział na 2 kartki,
bogato ilustrowany... Zaczynało się to tak: "Wyobraź sobie, że jesteś na wyspach
kanaryjskich... ". Ja te dwie karki to bym streścił tak "kółkiem do przycisku i
blaszką do przodu.." inaczej się nie da, chyba że blaszka jest zastąpiona
plastikiem...

XMa

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl