Znawca DB2 pilnie poszukiwany

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:40:10 MET

Witam,

  Szukam kogoś kto mógłby mi udzielić kilku wskazówek co do administrowania DB2.
Chodzi mi o następujące rzeczy:

- dlaczego przy próbie wykasowania większej ilości rekordów z bazy otrzymuję
błąd o przepełnieniu loga transakcji ?
- dlaczego przy importowaniu danych z pliku tekstowego rozmiar "container table"
jest 2 razy większy niż plik tekstowy (zawierający przecież mnóstwo spacji i
zbędnych ozdobników) ?
- dlaczego po zaimporowaniu ok. 1 GB danych (ten jego głowny container ma już
rozmiar 2'147'356'672 bajtów) dostaję błąd :

SQL1224N A database agent could not be started to service a request, or was
terminated as a result of a database system shutdown or a force command.
SQLSTATE=55032

 i nic już nie mogę zrobić z tą tabelą, natomiast do innych mam oczywiście
dostęp.

To na razie wszystko co mi przyszło do głowy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

pOSdrawiam
Dominik Czechowski