Re: Książki o programowaniu OS/2

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:29:25 MET

On Thu, 4 Nov 1999 00:03:42, "Tomasz Szczesniak" <tszczesn_at_elka.pw.edu.pl>
wrote:

> W księgrani amazon.com wynalazłem następuujące tytuły:"OS/2
> WARP Presentation Manager API", "Designing high powered
> OS/2 applications: the anatomy of multithread programs",
> "Pragramming of the OS/2 Warp wersion 3 GPI". Co sądzicie o
> tych książkach? Opłaca się je kupować? Zwłaszzca pierwszą,
> ma zawierać kompletny opis API.
> Tomek

Nie widziałem żadnej z nich, ale sprawdź księgarnię ABE Marketing, kupowałem u
nich kiedyś "The Art of OS/2 Warp Programming" i było znacznie taniej niż w
amazon.com. Przy okazji można było otrzymać od nich cytaty z książki (tak by nie
kupowć kota w worku). Jeśli mają magazyn w Twoim mieście to będziesz mógł nawet
oglądnąć książkę na miejscu i dopiero wtedy zdecydować o zakupie.
Adres : http://www.abe.com.pl/

pOSdrawiam

Dominik Czechowski