Re: hmm... niedokladnosc, czy ktos nas chce zrobic w konia?

Autor: R.S. (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 10:31:19 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Pisałem o Dieboldzie i IBM (czyli 'przechrzczonym' Dieboldzie).

> Tylko sprzedaje Dieboldy.

Diebold rozstal sie z IBMem. Nie wiem, czy np. IBM nie ma akcji
Diebolda (cos jak Lexmarka), ale oficjalnie IBM nie ma juz z tym
interesem nic wspolnego.

> Nieprawda. W końcu przy nich trochę pracowałem.

Adam, co jest nieprawda ??? Ze z jednego zdania nie wynika drugie!
Co do tego ma Twoja praca z ATMami ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:radoslaw.skorupka_at_bresa.com.pl