Re: SES Heeeeeelp!

Autor: Piotr Oniszczuk (team_at_contec.com.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 14:45:38 MET

On Tue, 2 Nov 1999 19:30:43, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> Dzięki, dawno nie reinstalowałem więc zapomniałem co tam jest...
> Tak apropos, to goście z McAfee znają OS/2 chyba tylko z widzenia, skoro
> takie banialuki wypisują w instrukcji instalacyjnej (tzn. ze do Warpa 4
> SES trzeba ściągać extra).

Tak było w przypadku warpa3. Dla Warpa4 są już w bazowej instalacji. A
ponieważ z osem jest jak jest - to takie
rzeczy się zdarzają.

cYa, 3.14iotr/2

Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95

Zwrotne bajty ślij na adres: "team_at_contec.com.pl"