Re: Prośba nauczyciela o pomoc

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 07:03:48 MET DST

On Sat, 30 Oct 1999 06:05:13 +0200 (CEST), Grzegorz H. wrote:

> [...]
>operacyjnych ( tzn. od DOS-a i Windows - któregośtam - taka jest
>niestety twarda rzeczywistość) dostałem w prezencie CD-ROM
>z napisami :
>Demonstration copy
>IBM
>Get
>WARPING
>This is OS/2 WARP and IBM Bonus Pak
>
>NIC więcej z tego zakresu nie mam! A chciałbym sam poznać OS/2 i -
>może - prezentować go moim słuchaczom.
>Proszę spróbować określić mi:
>- jak dużą partycję HDD musiałbym przeznaczyć na OS/2 do nauki;
Minimum 300 MB, najlepiej około 500 MB. Zakładam że jest to wersja Warp 4.
Dla Wersji Warp3 można te liczby podzielić przez 2.

>- czy można skopiować tę płytkę w 10-ciu egzemplarzach i bootować się
>z CD-ROMów na pracowni komputerowej;
Niestety nie. Z tych płytek musisz wyprodukować 3 dyskietki startowe
i zainstalować system.

>- jaką książkę warto kupić, ale wiecie jestem nauczycielem....;
>- czy są jakieś periodyki zrozumiałe dla początkujących;
Na rynku polskim jest totalna kiszka.

>- gdzie jest coś wartościowego dla mnie w Sieci.
Zacznij tutaj http://shop.mensys.nl/switchboard/index.html, a tam masz
posegregowane linki na cały świat.

<. . .>

>Liczę, że jakaś życzliwa mi dusza siŕ odezwie.
Na pomoc tutaj zawsze możesz liczyć.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40