Re: Prośba nauczyciela o pomoc

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 09:34:30 MET DST

> Minimum 300 MB, najlepiej około 500 MB. Zakładam że jest to wersja Warp 4.
> Dla Wersji Warp3 można te liczby podzielić przez 2.

> Niestety nie. Z tych płytek musisz wyprodukować 3 dyskietki startowe
> i zainstalować system.

> Na rynku polskim jest totalna kiszka.

Kiedys dawno temu byla jakas ksiazka ... (co prawda do Warpa 3 ale
zawsze) Potem wyszlo chyba jakies badziewie, ktore robilo wiecej zlego
niz dobrego.
Informacji musisz szukac glownie w sieci (tutaj :) )

> Zacznij tutaj http://shop.mensys.nl/switchboard/index.html, a tam masz
> posegregowane linki na cały świat.
<lokalna_solidarnosc>
Zobacz jeszcze na http://www.teamos2.org.pl
i inne (nie pamietam. dokladnych adresow - koledzy odpiszcie)
</lokalna_solidarnosc>

> Na pomoc tutaj zawsze możesz liczyć.

Oczywiscie :)