Prośba nauczyciela o pomoc

Autor: Grzegorz H. (grzehajn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Oct 1999 - 05:50:58 MET DST

Witam szanownych Grupowiczów!

Uczę otóż w szkole pomaturalnej informatyki i jako belfer od systemów
operacyjnych ( tzn. od DOS-a i Windows - któregośtam - taka jest
niestety twarda rzeczywistość) dostałem w prezencie CD-ROM
z napisami :
Demonstration copy
IBM
Get
WARPING
This is OS/2 WARP and IBM Bonus Pak

NIC więcej z tego zakresu nie mam! A chciałbym sam poznać OS/2 i -
może - prezentować go moim słuchaczom.
Proszę spróbować określić mi:
- jak dużą partycję HDD musiałbym przeznaczyć na OS/2 do nauki;
- czy można skopiować tę płytkę w 10-ciu egzemplarzach i bootować się
z CD-ROMów na pracowni komputerowej;
- jaką książkę warto kupić, ale wiecie jestem nauczycielem....;
- czy są jakieś periodyki zrozumiałe dla początkujących;
- gdzie jest coś wartościowego dla mnie w Sieci.

Teraz realia :.......z angielskiego rozumiem tyle co ktoś zajmujący
się komputerami kilkanaście lat.
Za korzystanie z Interka płacę tyle co inni posiadacze prywatnych
telefonów.

Liczę, że jakaś życzliwa mi dusza się odezwie. Może na zasadzie
"Popierajcie swojego szeryfa".
Jak mi się szeryf spodoba to prawdopodobnie będę strzelał w tym samym
kierunku co on.

Serdecznie pozdrawiam Grzegorz - belfer jeszcze ambitny.
Odpowiedzi mogą być na priva:
grzehajn_at_poczta.onet.pl
grzehajn_at_polbox.com