Re: Programy pocztowe do sieci Novell

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 08:16:24 MET DST

> a ja mam inszy pomysl, tylko nie wiem czy bedzie dobry. problem w tym
> czy uzytkownik ma miec tylko dostep do nowych listow, czy tez do
> folderow
> poczty ktore sa juz obslugiwane przez pegasusa lub cos podobnego.
> bo jesli tylko do nowej poczty, w zasadzie wystarczy REXX (format
> plikow CNM jest trywialny), oraz jakikolwiek edytor tekstu. e.exe od
> biedy
> tez starczy :)) i tak wlasnie moze wygladac program poczty dla os/2 :)

przespalem sie z tym i jednak nie - potrzebuje programik, ktory bedzie
obslugiwal cala strukture poczty. Przeciez taki klient moze sie
zalogowac z koncowki "nieosowej" i tez powinien widziec cala poczte,
moc wysylac itd...
  Czyli jednak potrzebny jest pelny klient. Format folderow tez jest
oficjalny i zadnych wynalazkow tam nie ma.

> btw. kurde. mam tyle pomyslow, wiedze i ....... zupelny brak czasu.
> tyle projektow "na przedwczoraj" lezy mi odlogiem :(

Skad ja to znam :)

> momencik. czyli zalozeniem u ciebie jest to, ze netware nie ma prawa
> obslugiwac TCP/IP ? rozumiem to. zreszta przez mercurego jest dosyc
> latwo uwalic netware.

Dokladnie - nie tylko przez Mercurego - oslawiony BorderManager tez z
bliska wyglada jak ser szwajcarski. U mnie po sieci chodza sobe
niezaleznie dwa rodzaje pakietow IPX i TCP.