Re: Programy pocztowe do sieci Novell

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 22:31:35 MET DST

Marcin P. Ciaszczyk wrote:
> jest tak - potrzebuje program pocztowy odczytujacy na koncowce poczte
> przesylana przez Novella. Tylko i wylacznie. Niezaleznie od
> wszystkiego innego. Moze to robic w sposob (prawie) dowolny, ale nie
> wymagajacy ZADNYCH interwencji w konfiguracje serwera. Pomysl z
> demonami nie jest glupi - tylko musialy by byc przezroczyste dla
> usera.

a ja mam inszy pomysl, tylko nie wiem czy bedzie dobry. problem w tym
czy uzytkownik ma miec tylko dostep do nowych listow, czy tez do
folderow
poczty ktore sa juz obslugiwane przez pegasusa lub cos podobnego.
bo jesli tylko do nowej poczty, w zasadzie wystarczy REXX (format
plikow CNM jest trywialny), oraz jakikolwiek edytor tekstu. e.exe od
biedy
tez starczy :)) i tak wlasnie moze wygladac program poczty dla os/2 :)

btw. kurde. mam tyle pomyslow, wiedze i ....... zupelny brak czasu.
tyle projektow "na przedwczoraj" lezy mi odlogiem :(

> Owszem - to mogloby byc jakies rozwiazanie. Tylko jak to zrobic ?
> Stane przed lustrem i powiem "Zainstaluj mi Merkurego" a lustro mi na
> to "Nie ma takiej mozliwosci - zadne pakiety tcp/ip nie beda sobie
> wlatywac do mojej maszyny!!!"
> I jak tu z takim dyskutowac ?

momencik. czyli zalozeniem u ciebie jest to, ze netware nie ma prawa
obslugiwac TCP/IP ? rozumiem to. zreszta przez mercurego jest dosyc
latwo uwalic netware.