Re: Riva VANTA bulba

Autor: Marek Łukawski (Marek.Lukawski_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 08:57:06 MET DST

"Marcin P. Ciaszczyk" napisał(a):

[ciach problemy :)]
> Ufff- ulzylo mi.
> teraz pytania
> Pytanie 1: Jak zainstalowac sterowniki graddowe ? nie ma z tym
> wiekszych problemow (chodzi mi o VGA GRADD zeby sie nie rozdrabniac)
jezeli chodzi o sterowniki nvidii to po rozpakowaniu ich pojawai sie
pliczek read.me lub jakos tak i tam podany jest label dyskietki wiec
analogicznie powinno byc dla vga gradd

> Pytanie 2: Ktos mial doczynienia z ta karta ?
z vanta nie tylko z tnt i tnt2
> 2a: Jaka jest roznica miedzy vanta a tnt widoczna 'z zewnatrz' - czy
> mozna uzywac tych samych sterownikow?
raczej tak bo vanta to okrojona tnt szyna 64 zamiast 128.

sprobuj sdd/2 beta 9, obecnie moja riva posuwa na tych sterach i jakos
tam chodzi, choc lepsza byla beta 8, ale z lenistwa nie chce sie mi
zmieniac z 9 na 8, moze niedlugo bedzie beta 10?

pOSdrowienia
MArek

-- Marek.Lukawski_at_gdansk.sprint.pl

Wyslano z systemu OS/2 pracujacego juz 0d 18h 46m 32s 156ms (en).