Riva VANTA bulba

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 20:00:41 MET DST

Mam problem. Niby riva a nie riva.
Wsadzilem sobie "toto" do maszyny, po bozemu odpalilem, przestawilem w
VGA i biore sie za instalacje.
Drivery posiadam z nVidii "NVIDIA GRADD"
1. Podejscie:
instaluje z dyskietki krzyczy: Wsadz mi dyskietke z etykieta
                        IBM BBS - GRADD [cos tam]
no i bulba - bo nie wiem, jaki label mu ustawic.

2. Podejscie
Instaluje z dysku. Instaluje sie.no to reboot
- to, ze sie zainstalowal widac, poniewaz widze tylko pol ekranu, na
ktorym jest scisnieta cala zawartosc, oczywiscie poprzesuwana w rozne
miejsca

3. Podejscie
Instaluje VGAGRADD zassany skads ze swiata z dyskietki
        Krzyczy jak wyrzej (o labelowana dyskietke)
4. Podejscie
instaluje jw, ale z dysku twardego
        "Nie moge wykonac unpack"

5. Podejscie
Dzieki radom dobrego czlowieka instaluje GENGRAD (tak to sie chyba
nazywa)
z plyty instalacyjnej, zainstalowal sie, reboot,
        Tym razem widze tylko 1/5 ekranu (prawie dokladnie - mierzylem)

6. Podejscie
Wsadzam stara karte.. Okazuje sie, ze nie mam sterownikow... znajduje
sterowniki instaluje reboot i poszlo :(
========
Ufff- ulzylo mi.
teraz pytania
Pytanie 1: Jak zainstalowac sterowniki graddowe ? nie ma z tym
wiekszych problemow (chodzi mi o VGA GRADD zeby sie nie rozdrabniac)

Pytanie 2: Ktos mial doczynienia z ta karta ?
        2a: Jaka jest roznica miedzy vanta a tnt widoczna 'z zewnatrz' - czy
mozna uzywac tych samych sterownikow?

mpc