Re: Karta TV i C+

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 00:25:32 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 16:36:06, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Kompletnie sie na tym nie znam, jednak przypuszczam, ze rozwiazanie takie jest
> szczegolnie nieefektywne, gdyz nie jest popularne (a jak wiadomo, na naszym rynku
> rzeczy nielegalne bardzo szybko staja sie popularne). Prawdopodobnie potrzebuje
> ogromnej mocy obliczeniowej, tym bardziej, ze Canal + zmienial systemy kodowania w
> przeciagu ostatnich kilku miesiecy.

Używałem kilku takich programików i muszę stwierdzić, że bez p300 nie
ma się nawet co za to zabierać. Sam algorytm dekodowanie nie jest
chyba specjalnie skomplikowany, a klucze dostępne są w sieci jako
pliki tekstowe, więc rozwiązanie jest "długoterminowe". Na AMD 350
chodzi już całkiem przyjemnie. Na niektórych kartach są problemy z
dźwiękiem. Pod OSa nie widziałem ani jednego programu dekodującego C+
(zresztą nie ma się co dziwić, skoro są problemy nawet z prostackimi
aplikacjami obsługującymi podstawowe funkcje kart TV). Oczywiście
karta musi być z grabberem.

pOSdrawiam

Dominik Czechowski