Re: Karta TV i C+

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 19:20:57 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 17:46:26 +0200 (CEST), Marcin P. Ciaszczyk wrote:

>Tez slyszalem o czyms takim - natomiast nigdy sie osobiscie nie
>spotkalem. z tego co wiem Canal+ nie jest specjalnie zachwycony
>istnieniem akurat takiego typu oprogramowania.

Kompletnie sie na tym nie znam, jednak przypuszczam, ze rozwiazanie takie jest
szczegolnie nieefektywne, gdyz nie jest popularne (a jak wiadomo, na naszym rynku
rzeczy nielegalne bardzo szybko staja sie popularne). Prawdopodobnie potrzebuje
ogromnej mocy obliczeniowej, tym bardziej, ze Canal + zmienial systemy kodowania w
przeciagu ostatnich kilku miesiecy.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl