Re: FixPak - osobliwosci

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 00:13:38 MET DST

Piotr Gaede napisał(a):

> a ja slyszalem (czytalem), ze OS/2 potrafi odkopac zgubione kawalki
> danych z dysku nawet po sformatowaniu, o ile nie bylo oto formatowanie
> 'lowlevel' czy jak ono sie tam nazywa, szczegolnie dobrze mu to idzie na
> HPFS ;-D
>
> so - sadze ze po prostu znalazl w trakcie instalacji te poprzednia bo
> przeszukiwal dysk w poszukiwaniu bledow

Tak dobrze nie ma. OS/2 sam z siebie niczego nie robi (i chwała mu za
to).
Odzyskanie danych sprzed formatowania jest możliwe za pomocą chkdsk x:
/F:3.

A dane fixpakowe są o ile pamiętam gdzieś w plikach syslevel.xxx.
Bodajże w katalogu \OS2, ale nei dam sobie glowy urwac.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697