Re: FixPak - osobliwosci

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 18:40:22 MET DST

Sławomir Stachniewicz wrote:

> Też kiedyś się bawiłem wersją trial Warp Servera i były problemy,
> [...] Choć po sformatowaniu powinno zniknąć wszystko?

a ja slyszalem (czytalem), ze OS/2 potrafi odkopac zgubione kawalki
danych z dysku nawet po sformatowaniu, o ile nie bylo oto formatowanie
'lowlevel' czy jak ono sie tam nazywa, szczegolnie dobrze mu to idzie na
HPFS ;-D

so - sadze ze po prostu znalazl w trakcie instalacji te poprzednia bo
przeszukiwal dysk w poszukiwaniu bledow

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com
www,survival.infocentrum.com