Re: FixPak - osobliwosci

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 11:17:50 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Tak dobrze nie ma. OS/2 sam z siebie niczego nie robi (i chwała mu za
> to).
> Odzyskanie danych sprzed formatowania jest możliwe za pomocą chkdsk x:
> /F:3.
>
> A dane fixpakowe są o ile pamiętam gdzieś w plikach syslevel.xxx.
> Bodajże w katalogu \OS2, ale nei dam sobie glowy urwac.
> --

OK! Bardzo dziekuje za sugestie, ale wcale nie chce odzyskiwac danych ze
sformatowanej partycji, wrecz przeciwnie - bylbym za tym, aby system zapomnial
jak najszybciej o tej partycji. Plikow syslevel z tej skasowanej partycji sila
rzeczy nie ma. Nie wiem czy dobrze zrozumialem dotychczasowe ustalenia w tej
sprawie, ale wydaje mi sie, ze pytanie "gdzie zapisana jest informacja o
niezafixowanym do konca, nieistniejacym juz systemie?" dalej pozostaje
otwarte. Moze winne sa tu zabezpieczenia wersji trial, ktore sa gdzies
zapisane? tylko gdzie?

Z szacunkiem i nadzieja na podpowiedz

Jan Gromadzki