hmm... niedokladnosc, czy ktos nas chce zrobic w konia?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Fri 15 Oct 1999 - 18:11:43 MET DST

CYTAT:
"Bylo minelo ... "
IBM OS/2
.. Dzis przecietny uzytkownik komputera ma szanse przekonac sie o
istnieniu tego systemu operacyjnego tylko przy okazji awarii
bankomatow IBM.

ComputerWord numer 36/400 z dnia 4 pazdziernika 1999
strona 10

Koniec cytatu
Hmm... Czy ja przypadkiem jeszcze jestem na projekcji Matrixa ???
Sugeruje:

1. Adam - niech sie tam twoi wypowiedza - w koncu robia im antyreklame
2. Napisanie listu zbiorowego (Team chyba moze to firmowac?) z
oficjalna prosba o sprostowanie nieprawdziwych informacji (ktos chetny
- jakis humanista jest w okolicy?)
3. Ktos tworzyl liste instytucji uzywajacych OS/2 - to jest gdzies w
miare aktualne?
4. Lewhoo - strona specjalnie dla ComputerWord ze zdjeciami awarii
bankomatow, systemow informacyjnych na dworcach....