Klient OS/2 w sieci Novell 3.12

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Fri 15 Oct 1999 - 18:00:52 MET DST

Właśnie zostałem zmuszony do przećwiczenia tematu "Klient OS/2 do serwera
Novell Netware 3.12" i utknąłem na małym problemie. W sieci są podefiniowani
uzytkownicy, grupy i.t.d. i wszystko pięknie działa pod DOS-em. Natomiast przy
próbie zalogowania się do sieci z maszyny OS/2 wszystko jest O.K. za wyjątkiem
tego, że nie wykonują się skrypty przypisane do poszczególnych uzytkowników.
Więcej, po uruchomieniu SYSCONa WSZYSTKIE skrypty są puste !!! Wpisanie nowego
skryptu z klienta OS/2 nie również wpływu na tego użytkownika logowanego
ze stacji DOS-owej.
OS/2 Warp 4 PL z fiksem 11 PL, klient Novellowy z płyty z systemem OS/2.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41