Re: hmm... niedokladnosc, czy ktos nas chce zrobic w konia?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 15 Oct 1999 - 19:46:23 MET DST

On Fri, 15 Oct 1999 18:17:49 +0200 (CEST), Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> [...]
>istnieniu tego systemu operacyjnego tylko przy okazji awarii
>bankomatow IBM.
>
>ComputerWord numer 36/400 z dnia 4 pazdziernika 1999
>strona 10
>
>Koniec cytatu
>Hmm... Czy ja przypadkiem jeszcze jestem na projekcji Matrixa ???
>Sugeruje:
>
>1. Adam - niech sie tam twoi wypowiedza - w koncu robia im antyreklame
>2. Napisanie listu zbiorowego (Team chyba moze to firmowac?) z
>oficjalna prosba o sprostowanie nieprawdziwych informacji (ktos chetny

OK, ale nie jestem pewien, czy jedna osoba nie powinna wystosowac oficjalnego listu w
imieniu Teamu, a reszta zsypac ich mailami na Team sie powolujac...

>3. Ktos tworzyl liste instytucji uzywajacych OS/2 - to jest gdzies w
>miare aktualne?

Ja pamietam tylko LOT

>4. Lewhoo - strona specjalnie dla ComputerWord ze zdjeciami awarii
>bankomatow, systemow informacyjnych na dworcach....

Strona z apelem do OeSowcow bedzie, tylko musze dorwac ComputerWorlda, zeby ten
caly tekst zacytowac. Ale z tymi zdjeciami to nie za bardzo rozumiem... Mam zdjecia
awarii OeSa dawac na strony? Fakt, ze takich nie widzialem ;)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1