Krążek programowy...

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 22:54:44 MET DST

Czy ktoś mógłby wreszcie zrobić jakiś CD z softem. Niektórzy, jak np ja nie mają
dobrego dostępu do internetu ( modem ), a cały soft muszą ściągać z tamtąd co
duuuuużo kosztuje.... w godzinę jak się ściągnie kilka mega to jest i tak duże
osiągnięcie itd. Stąd też prosty rachunek że za choćby 40 zl ( w tym kilkanaście
czystego zysku dla autora ) cd wypchany softem jest dużą oszczędnością. Osobiście
mam jakieś 500 mb softu z internetu o os'ie, jednak to trochę za mało i są to
najczęściej stare programy. Po prostu niech ktoś się podejmie stworzenia takiego
soft-cd, ze ściągniętych z sieci programów, dzięki czemu sam sobie dorobi kilka
groszy, a przy tym nie zmęczy się zbytnio. Do całości można też dodać strony www o
systemie, a nawet wykonać choćby krótką "gazetkę", w której musiałby się znaleźć
spis programów, wraz z opisami, a także artykuły związane treściowo z warpem!

Do mojej prośby z pewnością dołączy się wiele osób...

            XMa!
      ninik_at_alpha.net.pl
              @:->

--