Re: Krążek programowy...

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Sat 09 Oct 1999 - 07:54:36 MET DST

On Fri, 8 Oct 1999, XMa wrote:

> Czy ktoś mógłby wreszcie zrobić jakiś CD z softem. Niektórzy, jak np ja nie mają
> dobrego dostępu do internetu ( modem ), a cały soft muszą ściągać z tamtąd co
> duuuuużo kosztuje.... w godzinę jak się ściągnie kilka mega to jest i tak duże
> osiągnięcie itd. Stąd też prosty rachunek że za choćby 40 zl ( w tym kilkanaście
> czystego zysku dla autora ) cd wypchany softem jest dużą oszczędnością. Osobiście
> mam jakieś 500 mb softu z internetu o os'ie, jednak to trochę za mało i są to
> najczęściej stare programy. Po prostu niech ktoś się podejmie stworzenia takiego
> [...]
Mimo, ze internet mam po E1 to od czasu do czasu zrzucam swojego ftp'a na
plytke do uzytku prywatnego. Moglbym wykonac kilka takich egzemplarzy w
zaleznosci od potrzeb. Jak by udalo sie ustalic zawartosc do powielania
i niektore programy uaktualnic to za tydzien, jak wroce, moglbym zaczac
produkcje :-))

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|