Re: Kr ek programowy...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 09 Oct 1999 - 00:48:10 MET DST

On Fri, 8 Oct 1999 23:16:36 +0200 (CEST), XMa wrote:

>Czy kto mˇg by wreszcie zrobiŠ jaki CD z softem. Niektˇrzy, jak np ja nie maj
>dobrego dostŕpu do internetu ( modem ), a ca y soft musz Âci gaŠ z tamt d co
>duuuuu o kosztuje.... w godzinŕ jak siŕ Âci gnie kilka mega to jest i tak du e
>osi gniŕcie itd. St d te prosty rachunek e za choŠby 40 zl ( w tym kilkanaÂcie
>czystego zysku dla autora ) cd wypchany softem jest du oszczŕdnoÂci . OsobiÂcie
>mam jakie 500 mb softu z internetu o os'ie, jednak to trochŕ za ma o i s to
>najczŕÂciej stare programy. Po prostu niech kto siŕ podejmie stworzenia takiego
> [...]

Staram sie umieszczac najbardziej aktualne programy z roznych dziedzin pod OS/2 co
miesiac na EnterCD - jest tego zlaedwie 20 MB, ale zawsze cos...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1
Mine OS/2 system uptime is:
This OS/2 system uptime is 0d 13h 44m 36s 320ms (en).