pooooooooooomocy (bylo: bede uparty...)

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 17:33:23 MET DST

ktos mi odpisal, ze jest tu wielu ktorzy sa z OS/2a lepsi od niego
tez tak uwazam, dlatego pisze na liste bo sam zarwalem juz kilka nocek,
naczytalem sie juz o fixowaniu sporo, ale nadal nie wiem co mi korbi:
fix sie zaklada i twierdzi ze to dobrze
pytalem sie ludzi na liscie o opisy jak to robic bo moze cos robie zle,
ale zgadzalo mi sie to co robilem z opisem co do restartu i klikniecia

jednej rzeczy jeszcze nie sprawdzilem do konca: syslevel i ver
(nie pamietam jakie byly ich odpowiedzi przed fixem)
jakie powinny byc po zalozeniu 5-ki?

czy ktos mi pomoze na tyle konstruktywnie, na ile pomogl mi Dominik
Czechowski przy cofaniu fixa, ktore sie zacielo

heeeelp - to juz jest glos rozpaczy

pOSdrowionska

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com