Re: Plotka o tym, dlaczego OS/2 upada

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 16:12:57 MET DST

To chyba musieli leciec samolotem na zakladowa wycieczke skoro wszyscy
padli zusammen. Z tego jednak co pisza w Sieci nie wynika wcale aby OS/2
mial upasc, albo przestac byc rozwijany. Wyglada raczej na to, ze IBM
zrazil sie do nas, czyli indywidualnych uzytkownikow (a w kazdym razie nie
zamierza, zdaje sie, zajmowac naszymi potrzebami), dla nich wazne sa duze
firmy.

Z szacunkiem

Jan Gromadzki