Re: Instalowanie linuxa po osie

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 15:55:21 MET DST

Jak rozumie LILO nie zostal zainstalowany, jesli tak, to trudno sie dziwic, ze system
nie startuje, bo do tego LILO jest zdaje sie niezbedny (nie jestem niestety znawca
Linuxa). Oprocz wariantow wymienionych w poscie mozliwe jest jeszcze umieszczenie LILO
na dyskietce startowej Linuxa, ma to swoje zalety.

Z szacunkiem

Jan Gromadzki