Re: Instalowanie linuxa po osie

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_limes.com.pl)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 09:46:18 MET DST

XMa wrote:

> Cze!
>
> Mam problem z zainstalowaniem linuxa. Dysk ma 5,3 GB i jest podzielony tak:
> - boot manager
> - c primary (dos) 1gb
> - extended reszta miejsca
> - d 1gb
> - e 1gb
> - f 1gb (os2)
> - g 1gb (tu ma być linux)
> Problem wynika z tego że nie mogę teraz zainstalować linuxa. Chodzi o red hata 6.0.
> podczas instalacji dochodzi do moentu z lilo, gdzie nie mozna wybrać instalacji
> [...]

Oczywiscie, ze tak! Po pierwsze, jezeli partycje zakladales OS-owym fdiskiem,
to przy instalacji Linuxa nie korzystaj z DiskDruida a ze starego, dobrego
fdisk-a. Po drugie, partycja bootowalna Linuxa (a takze kazda partycja, na
ktorej bedziesz chcial zainstalowac quote) musi lezec ponizej 1024 cylindra.

OSciski!
Mirek Nowakowski