Re: tworzenie plytki z fixpackiem

Autor: Piotr Oniszczuk (team_at_contec.com.pl)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 11:38:48 MET DST

On Mon, 4 Oct 1999 06:16:58, dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) wrote:

> Teraz jak kupilem nagrywarke chcialbym sobie zrobic plytke na ktorej bede mial
> fixpacka (w tej chwili 12), w sposob taki sam, jak plytki dostarczane z IBM'a - bez
> użycia fastkicka. Wiec, wracajac do sprawy, jaka powinna byc struktura katalogow?
>
> Zrobilem w roocie cfs'a, a dalej diunpack'owane dyski czyli katalog FIX... I przy
> uruchomieniu SERVICE'a, nastepnie wskazaniu, ze ma dzialac na CD-ROM'ie ciagle
> prosi o dyskietke CFS'a, ale z CD-ROM'u.
> ktos moze juz cos takiego robil i moze mi pomoc?

Jak tam impreza w Piastowie ?

No dobra, ale do rzeczy - ja to robie nastepujaco:

1) Na plytce tworze jakis tam sobie katalog
2) Rozpakowuje tam wszystkie .xdk via diunpack.exe
3) Tworze tam katalog TOOLS, i tam rozpakowuje CSF 1.41c
4) Generuje pliczek INST.cmd o tresci jak ponizej.

No i to wszystko, powinno brykac

Struktura wyglada wiec jak ponizej:

<DIR> 0 ..
  114 0 CSF_DISK
<DIR> 0 FIX
  870 1157 Inst.CMD - to dodaje
17111 0 OS2DUMP
25746 0 README.1ST
14065 0 README.CID
11082 0 README.REG
82977 0 README2
<DIR> 0 TOOLS - tu jest CSF

Zawartosc inst.cmd:

/*****************************/
/* Setup to install a Fixpak */
/*****************************/
'@Echo off'

/***********************************/
/* Register all REXXUTIL functions */
/***********************************/
Call RxFuncAdd 'SysLoadFuncs', 'REXXUTIL', 'SysLoadFuncs'
Call SysLoadFuncs

curdir=Directory()
/*************************************/
/* Find current dir and change to */
/* tools dir. */
/*************************************/
Parse source . . me .
path=Filespec('DRIVE',me)||Filespec('PATH',me)
path=substr(path,1,length(path)-1)
'SET CSFCDROMDIR='path
trg=Directory('.')||'\TOOLS'
'SET CSFUTILPATH='trg

/*****************/
/* Start service */
/*****************/
Call Directory(trg)
'@START SERVICE'

/* Exit */
Done:
Call Directory curdir
Exit

BTW: Ta metoda jest OK do wszystkich fixow jakie wypuszcza IBM
instalowanych via CSF (MPTS, Peer, itp).