Re: TPSA sux

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 21:47:24 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> Ludzie !!!! Co to za bzdury ?! Wierzyć się nie chce, że takie pierdoły
> wypisujesz na Tech/2 !

Wypisuję wyłącznie wyniki swoich własnych doświadczeń...
Warp3 z Bonuspakowym IAK nie wymagał skryptu.
Warp3 z zainstalowanym MPTS 5.3x za nic w świecie nie poszedł mi bez
skryptu (mam na myśli oczywiście to co wpisuje się do DOIP w okienku
"Login Sequence"),
Warp4 jak wyżej - bez skryptu ani rusz.

> W OS/2 Warp odkąd go posiadam, tj. od wersji 3.0 pl _zawsze_ można było połączyć
> się bez skryptu. Inna sprawa, że w przypadku DOIP skrypt był wygodniejszy. W
> InJoy'u skrypt wręcz przeszkadza, bo tylko wydłuża proces negocjacji. Obecnie
> używam InJoy'a na 2 komputerach, jeden to Warp 4 PL (TCP/IP 4.0), drugi to Warp
> Server for e-business (TCP/IP 4.1) i nie mam najmniejszych problemów z łączeniem
> się z TP S.A. przez numer 0202122.

Być może pisząc "skrypt" mamy co innego na myśli. Ja myślę o "Login
Sequence", Ty o jakimś zewnętrznym *.cmd.

[...]

--
Wojciech Gazda